Gumbi:
- whole number - celo število
- numerator - imenovalec
- denominator - števec
- draw - nariši
- explani- razloži
- OK- vredu
Na strani se ti najprej pokaže premica oziroma krog in vpišeš
v okenca kakšne veliosti je. Program že sam pripravi okenca v katere moraš vpisovati, tako da v okenca že sam vpiše kakšno število.
Naprimer ulomek velikosti 1/3 prikazan s premico in krogom. Program že sam vpiše v okence celo število "0" ti vpišeš še v okenca ŠTEVEC "1" IMENOVALEC "3" ter klikneš gumb OK.
Gumbi:
- whole number - celo število
- numerator - imenovalec
- denominator - števec
- draw - nariši
- explani- razloži
- OK- vredu
Na strani se ti najprej pokaže premica oziroma krog in vpišeš
v okenca kakšne veliosti je. Program že sam pripravi okenca v katere moraš vpisovati, tako da v okenca že sam vpiše kakšno število.
Naprimer ulomek velikosti 1/3 prikazan s premico in krogom. Program že sam vpiše v okence celo število "0" ti vpišeš še v okenca ŠTEVEC "1" IMENOVALEC "3" ter klikneš gumb OK.
Ko pravilno ugotoviš velikost ulomka, moraš pravilno zapisati okrajšan števec in imenovalec. Če imaš pri reševanju težave klikni gumb RAZLOŽI. Ko pravilno rešiš primer klikneš gumb NARIŠI in program ti ponudi nov primer.
Gumbi:
- whole number - celo število
- numerator - imenovalec
- denominator - števec
- draw - nariši
- explani- razloži
- OK- vredu
Na strani se ti najprej pokaže premica oziroma krog in vpišeš
v okenca kakšne veliosti je. Program že sam pripravi okenca v katere moraš vpisovati, tako da v okenca že sam vpiše kakšno število.
Naprimer ulomek velikosti 1/3 prikazan s premico in krogom. Program že sam vpiše v okence celo število "0" ti vpišeš še v okenca ŠTEVEC "1" IMENOVALEC "3" ter klikneš gumb OK.
Ko pravilno ugotoviš velikost ulomka, ti program izpiše imenvalec na katerega moraš razširiti in ti moraš pravilno zapisati še števec.
Če imaš pri reševanju težave klikni gumb RAZLOŽI.
Ko pravilno rešiš primer klikneš gumb NARIŠI in program ti ponudi
nov primer.
Gumbi:
- whole number - celo število
- numerator - imenovalec
- denominator - števec
- draw - nariši
- explani- razloži
- OK- vredu
Na strani se ti najprej pokaže premica oziroma krog in vpišeš
v okenca kakšne veliosti je. Program že sam pripravi okenca v katere moraš vpisovati, tako da v okenca že sam vpiše kakšno število.
Naprimer ulomek velikosti 1/3 prikazan s premico in krogom. Program že sam vpiše v okence celo število "0" ti vpišeš še v okenca ŠTEVEC "1" IMENOVALEC "3" ter klikneš gumb OK.
Ko pravilno ugotoviš velikost 1.ulomka ulomka ti program zapiše še 2.ulomek in zopet zapišeš njegovo velikost.
Nato moraš vpisati v okenca vsoto ulomkov.
Če imaš pri reševanju težave klikni gumb RAZLOŽI.
Ko pravilno rešiš primer klikneš gumb NARIŠI in program ti ponudi
nov primer.
Gumbi:
- whole number - celo število
- numerator - imenovalec
- denominator - števec
- draw - nariši
- explani- razloži
- OK- vredu
Na strani se ti najprej pokaže premica oziroma krog in vpišeš
v okenca kakšne veliosti je. Program že sam pripravi okenca v katere moraš vpisovati, tako da v okenca že sam vpiše kakšno število.
Naprimer ulomek velikosti 1/3 prikazan s premico in krogom. Program že sam vpiše v okence celo število "0" ti vpišeš še v okenca ŠTEVEC "1" IMENOVALEC "3" ter klikneš gumb OK.
Ko pravilno ugotoviš velikost 1.ulomka ulomka ti program zapiše še 2.ulomek in zopet zapišeš njegovo velikost.
Nato moraš vpisati v okenca vsoto oziroma razliko ulomkov.
Če imaš pri reševanju težave klikni gumb RAZLOŽI.
Ko pravilno rešiš primer klikneš gumb NARIŠI in program ti ponudi
nov primer.
Gumbi:
- whole number - celo število
- numerator - imenovalec
- denominator - števec
- draw - nariši
- explani- razloži
- OK- vredu
Na strani se ti najprej pokaže premica oziroma krog in vpišeš
v okenca kakšne veliosti je. Program že sam pripravi okenca v katere moraš vpisovati, tako da v okenca že sam vpiše kakšno število.
Naprimer ulomek velikosti 1/3 prikazan s premico in krogom. Program že sam vpiše v okence celo število "0" ti vpišeš še v okenca ŠTEVEC "1" IMENOVALEC "3" ter klikneš gumb OK.
Pri delu s krogih imaš več vrstic v katerih so narisani krogi enakih velikosti. Velikost enega kroga predtavlja velikost ulomka, ki ga zapišeš najprej in nato še prešteješ število vrstic je, kar predtavlja naravno število. Zopet klikneš gumb OK.
Nato moraš vpisati v okenca produkt ulomka in naravnega števila.
Če imaš pri reševanju težave klikni gumb RAZLOŽI.
Ko pravilno rešiš primer klikneš gumb NARIŠI in program ti ponudi
nov primer.
Gumbi:
- whole number - celo število
- numerator - imenovalec
- denominator - števec
- draw - nariši
- explani- razloži
- OK- vredu
Na strani se ti najprej pokaže premica oziroma krog in vpišeš
v okenca kakšne veliosti je. Program že sam pripravi okenca v katere moraš vpisovati, tako da v okenca že sam vpiše kakšno število.
Naprimer ulomek velikosti 1/3 prikazan s premico in krogom. Program že sam vpiše v okence celo število "0" ti vpišeš še v okenca ŠTEVEC "1" IMENOVALEC "3" ter klikneš gumb OK.
Najprej zapišeš velikost 1.ulomka (First Fractor) in nato še velikost drugega ulomka (Second Fractor).
Nato moraš vpisati v okenca produkt ulomkov
Če imaš pri reševanju težave klikni gumb RAZLOŽI.
Ko pravilno rešiš primer klikneš gumb NARIŠI in program ti ponudi
nov primer.
Gumbi:
- whole number - celo število
- numerator - imenovalec
- denominator - števec
- draw - nariši
- explani- razloži
- OK- vredu
Na strani se ti najprej pokaže premica oziroma krog in vpišeš
v okenca kakšne veliosti je. Program že sam pripravi okenca v katere moraš vpisovati, tako da v okenca že sam vpiše kakšno število.
Naprimer ulomek velikosti 1/3 prikazan s premico in krogom. Program že sam vpiše v okence celo število "0" ti vpišeš še v okenca ŠTEVEC "1" IMENOVALEC "3" ter klikneš gumb OK.
Najprej zapišeš velikost 1.ulomka (First Fractor) in nato še velikost drugega ulomka (Second Fractor).
Nato moraš vpisati v okenca količnik ulomkov
Če imaš pri reševanju težave klikni gumb RAZLOŽI.
Ko pravilno rešiš primer klikneš gumb NARIŠI in program ti ponudi
nov primer.